fbpx

Majutuse reeglid


 MÕISTED

 Majutusasutus – Vudila Mängumaa OÜ

 Klient – Vudila majutuse broneerija.

 BRONEERIMINE JA MAKSMINE

 Klient saab tasuda ülekandega enne saabumist kodulehekülje kaudu.

 Juhul, kui klient soovib pikendada oma kohalviibimist majutuses, tuleb informeerida sellest ette majutus@vudila.ee või tel: 56664279 . Majutusasutus ei saa garanteerida vabade majutuste olemasolu.

 CHECK – IN JA CHECK – OUT

 Check-in toimub tavapäraselt kell 15.00 või lepitakse iga Kliendi puhul eelnevalt eraldi kokku.

 Majutus peaks olema Kliendi poolt vabastatud lahkumise päeval hiljemalt kella 10.30, kui ei ole eelnevalt kokku lepitud teisiti.

 MAJUTUSE HINNAD

Kõik majutuse hinnad on olemas majutusasutuse koduleheküljel https://vudila.ee/majutus/

Kõik majutuse hinnad on toodud ühe majutuse kohta ühe päeva majutuse eest.

 Majutusasutus pakub erinevaid soodustusi püsiklientidele ning pikemaajalistele majutuse broneerijatele. Soodustuse saamiseks tuleb Kliendil pöörduda Majutusasutuse poole meili teel majutus@vudila.ee või telefonil 56664279.

Majutusasutusel on õigus muuta hindu.

 Hinnad sisaldavad puhast voodipesu, käterätikuid (vastavalt broneeringus kokkulepitud inimeste arvule), köögitarvikuid (Vudila peremaja, Saunamaja), koristusteenust üks (1) kord nädalas, kõiki tarbimiskulusid mõistlikus ulatuses (vesi, kanalisatsioon, küte, elekter, prügivedu), Wifi internetiühendust.

 Auto parkimine on võimalik Vudila Mängumaa parklas.

 Koristamine toimub enne sisseregistreerimist ning igal seitsmendal (7.) päeval kliendiga eelnevalt kokkulepitud ajal.

 Kliendil on õigus tellida erakorralist koristusteenust ja voodilinade ning rätikute vahetust hinnaga 50 eurot / kord.

Vudila Peremajad ja Saunamaja sisaldavad köögimööblit koos tehnikaga ( pliit, külmik, veekeetja, röster, mikrolaineahi), lauanõusid, toiduvalmistamise riistu, telerit, mööblit, valgusteid.

 Vudila Saunamajas on võimalik ette tellida laste reisivoodit. 

 MAJUTUSETTEVÕTTE REEGLID

 Ärge lubage võõraid enda majutusse.

.Kõik majutused on suitsuvabad. Kui Klient suitsetab siseruumides, kohustub ta maksma trahvi 500 eurot.

 Majutuses ei või korraldada suuri ja lärmakaid pidusid, mis häirivad naabreid. Reegli rikkumise eest kohustub klient maksma trahvi 500 eurot. Voodi/madratsi või majutusse kuuluva asja rikkumise/katki tegemise korral, kus ei ole võimalik enam tooted/asja enam kasutada trahv 50 eur.  Suurema lõhkumisega kaasnevad suuremad trahvid, kuni 700 eur. Palume eseme/asja katki minemisel teavitada majutuse perenaist.

 Majutusest pole lubatud asju kaasa võtta.

 Majutusasutus ei vastuta Kliendi isiklike asjade kadumise eest. Majutusest leitud esemetest teavitatakse Klienti e-posti või telefoni teel. Leitud asju säilitatakse maksimaalselt 3 kuud.

 Kui Klient käitub agressiivselt või lärmakalt teiste majutusasutuse Klientide, naabrite või Majutusasutuse töötajate suhtes, on Klient kohustatud maksma leppetrahvi 500 eurot ning hüvitama tekitatud kahjud.

 Majutust tuleb kasutada sihtotstarbelistel eesmärkidel ning korras hoida. Vett ja elektrienergiat tuleb kasutada säästlikult.

 Majutuses asuvate esemete (muuhulgas punktis 4.9 nimetatud) kadumisest ja nende kahjustamisest tuleb koheselt teavitada Majutusasutust. Kui esemed on kadunud või vigastatud Kliendi süül, siis Klient vastutab selle eest ja on kohustatud kompenseerima tekitatud kahju vastavalt Majutusasutuse hinnakirjale.

 Majutusasutus ei vastuta temast mitte sõltuvate rikete ja avariide eest (nt. seadmete tehnilised rikked, häired kommunaalteenustega varustamisel jms).

 Majutusettevõte ei vastuta kliendi isiklike asjade kadumise eest majutuses.

 Majutusasutuse öörahu algab kell 23.00 ning kestab kuni 07.00.

TÜHISTAMINE

 Majutusettevõte ei ole vastutav halva ilma, haiguse, reisiplaanide muutumise või reisi hilinemise eest.

 Majutusasutusse mittesaabumisel, tuleb Kliendil kinni maksta kogu broneeringu maksumus.
Broneeringut tühistada ei ole võimalik, reisiplaanide muutumisel või haigestumisel palun kontakteeruda majutuse meilil majutus@vudila.ee või telefonil 56 664 279 .
Majutusasutus pakub kliendile uut aega majutusasutuses viibimiseks.